Ryor Hydratační maska s minerály

Hydratační maska je něco, co má pleť po dlouhém letním období potřebovala. Používám spíš čistící nebo slupovací masky a na tu hydrataci jsem moc nebyla. Pak jsem uviděla tuhle krasavici v moc pěkném obalu a zatoužila jsem po ní :)


Kromě pěkného obalu nám maska nabízí obsah mořských řas a minerálních látek, které pokožku hydratují. Je vhodná pro všechny věkové kategorie. Výrobce uvádí, že je vhodná pro normální, smíšenou, suchou i citlivou pleť. A co na to má smíšená až mastná pleť?

Maska vypadá jako klasický pleťový krém a má příjemnou a decentní parfemaci. Natře se v rovnoměrné vrstvě na obličej a nechá se 20 minut působit. Poté se zbytky masky vetřou do pleti a nijak se už neoplachují. Takže jsem jí natřela, maska je na obličeji příjemná a trošičku chladí. Vypadá to, že máte na obličeji vrstvu krému, nic nezasychá ani nepne. Po 15 minutách vypadá můj obličej jak mastný pekáč :) Aha, tak že by to nebylo to pravé pro mě? Po 20 minutách se maska už téměř vsákla do kůže a zbytky roztírám po celém obličeji. Následujících 5-10 minut se stále ještě lesknu, nicméně poté se všechno dokonale vsáklo a pleť byla krásně jemná a hydratovaná až do morku kostí :)

Ač jsem si nejdřív říkala, že jsem šlápla vedle a tahle maska nebude nic pro mě, teď můžu potvrdit, že maska mé pleti nijak neškodí, spíš naopak :) Je to opravdu příjemná "závlaha" a čas od času to pleti prospěje. Myslím, že pleti dávám někdy trochu zabrat a občas jí vysuším nějakým tím krémem nebo gelem, takže hydratační maska se určitě neztratí. Navíc je to ideální alternativa pro lenochy, co nemají rádi smývaní klasických "zasychacích" pleťových masek.

Více informací máte na oficiálních stránkách zde

Cena je 116 Kč za 100ml









Za sebe vám můžu masku k vyzkoušení doporučit. Splnila má očekávání, pleť je znatelně hydratovaná a odpočatá. A navíc nevadí ani smíšené až mastné pleti. Cena je také přijatelná a myslím, že tato maska je asi jednou z těch lepších, co můžete sehnat v drogericíh (případně Ryor prodejnách).

Znáte tuto masku? Používáte vy samy nějaké hydratační pleťové masky?



PS: děkuji firmě Ryor za poskytnutí masky k recenzi. Prezentuji své názory, za které mě nikdo neuplatil :)

Post a Comment

0 Comments